Födelsedag





Ett stort tack till alla ni som firade mig på min födelsedag!

Fick väldigt många fina födelsedagspresenter, några av de mest matnyttiga får ni se här!



En helt underbart skön sockerkaksform från Nordic Ware!!!!



Nybakade limpor i världsklass!! Recept kommer senare!



En fin gammal burk med hemkokt lingonsylt. Gott!!! 



  
Fler sagolikt vackra sockerkaksformar från Nordic Ware!!!




Nu mera är jag en superstolt ägare av brödrosten Pro Line från KitchenAid, tillverkad i gjutgärn och rostfritt stål!! Antagligen jordens retrocoolaste och mest gedigna brödrost!!




En ny fin stekpanna!!!








Kommentarer
Postat av: sandra

Ett stort grattis i efterskott önskar sandra med familj!!! Hoppas att vi ses på lördag!

Kram

2009-04-29 @ 08:23:24
URL: http://sandrasstege.blogspot.com
Postat av: Karin

Tack!!! Tyvärr tror jag bara att du kommer träffa lillungen på lördag, vi andra har en heldag i skärgården inplanerad! Synd!!! Kanske kan ses snart ändå??

Kram!

2009-04-29 @ 10:06:53
Postat av: kakmonstret

Snygg brödrost!!

2009-05-07 @ 20:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin

Matbloggstoppen