Revbensspjäll





                                                                         Foto: Karin / bevemyrs blogg

Det finns två ställen jag vet som säljer himelskt goda revbensspjäll, det ena ska jag blogga nu! Om ni har vägarna förbi eller inte alls åk till Sandens lanthandel på Norra Finnö och köp dom. Dom är värda en resa i sig!! Lanthandeln är öppen maj till september. Revbensspjällen smaksätts med hemliga=) (gluten och äggfria) kryddor och grillas direkt i affären. Verkligen supergoda!!!
 
Gott tillsammans med en massa olika saker förstås, sjäv åt jag dom senast tillsammans med minibaguetter, oliver, tomater, melon, fetaost och apstark tzatziki=)!

En kartbild över vart du hittar Sandens lanthandel på Norra Finnö.



Jar brukar vara lite sparsam med att blogga bilder på min lillunge, men nu kan jag inte låta bli att bjuda er på ett härligt skrattanfall han fick straxt efter att vi mumsat i oss revbensspjällen!=)





                                                                         Foto: Karin / bevemyrs blogg

Kommentarer
Postat av: Jerka

Guuuud vilket skönt garv!!! Nästan så att man hör honom genom skärmen!!



Kramar!!

2009-07-07 @ 08:31:15
Postat av: Mimmi

Hej!

Det är jag som grillar spjällen i Sandens Lanthandel hela sommaren!

Kul att du gillar dom!

Du är alltid välkommen tillbaka :)

2009-07-12 @ 19:36:11
Postat av: Revbensspjäll

Det ser otroligt gott ut. Jag är själv ett stort av revbensspjäll. Finns ju inget bättre än grillade revbensspjäll när man sitter ute o äter på sommaren.

Fin blogg!

2010-09-15 @ 08:18:24
URL: http://xn--revbensspjll-pcb.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin

Matbloggstoppen