Grilla vid havet / grönsaker på grillen



Fabian och jag lagar kvällsmat, underbar sommarkväll vid havet.






Själv kan jag ibland tycka att det är lite svårt att variera grillkvällarnas matinnehåll, det är lätt att fastna i några favoriter som återkommer lite väl ofta när fantasin tryter. Jag bruker satsa på olika tillbehör för att få lite ombyte. Grönsaker är ju gott att grilla och lätt att variera i olika kombinationer. Gårdagens grillning på klippan vid stora Ålö bjöd på en bladning av zucchini, äpplen och lök rejält indränkta i en smakrik marinad. Gott blev det!!


Tzatziki som smakar helt ok om man inte vill göra egen.

Kommentarer
Postat av: Mats

Fina bilder på dig och fabian på matlagningsberget må jag säga... Vem kan ha tagit dom med sin iPhone månne... ;-)

2009-06-29 @ 00:03:05
Postat av: Karin

Det syns väl tydligt och klart längst ner till höger på bilden??=)

2009-06-29 @ 00:05:54
Postat av: Anonym

Njuter av bilderna! Snygga!!!

2009-07-01 @ 15:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin

Matbloggstoppen