Mc-mässa, fruktsallad o ett smart bestick från Primus


Foto: Karin / bevemyrs blogg

Årets Mc-mässa bjöd på mängder av snygga hojar och häftiga tillbehör, allt från en retroläcker rosa vespa till en grymt cool döskallehjälm. Friluftstillbehör fanns det också och själv kunde jag inte låta bli att shoppa några smarta hopfällbara bestick, Spork Colour från Primus.

Ofta när jag ska ta med matsäck någonstans gör jag en fruktsallad, det är ju så otroligt fräscht och smakar ju dessutom väldigt väldigt gott. Min favoritvariant är att blanda äpplen, apelsiner, vindruvor, mandariner, torkade aprikoser, mandel, rivet citronskal och hackad mörk choklad. Gooott!! Ibland pudrar jag på lite kanel också!:)

Spana nu in hjälmen här nedanför, så jädra cool!;)

I nästa inlägg käkar vi Japanskt!:)
______________________________________________________________________________________________




Kommentarer
Postat av: Matilda

vilken underbar rosa liten vespa :D

den där "gaffeln" är dock bara bra om man äter med högerhand ;)

2011-02-01 @ 20:18:09
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fruktsallad är ju bland det bästa som finns!

2011-02-06 @ 21:06:21
URL: http://matlustbloggen.se
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2012-01-12 @ 22:31:53
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin

Matbloggstoppen