Fylld med läckra smakrika löften bloggar jag vidare in i framtiden

Några av er har säkert märkt att bevemyrs blogg titt som tätt, de senaste veckorna inte gått att läsa. Ett felmeddelande dyker upp även om man knappar in den rätta adressen. Felet ligger hos företaget blogg.se. Tyvärr kan jag själv varken åtgärda eller styra över det som händer.

För er som oroligt hört av er kan jag berätta att jag absolut inte har några planer på att varken ta bort bloggen eller sluta blogga. Möjligtvis byter jag adress om felen kvarstår. I så fall hör jag av mig till er.

Så gott folk, i dagsläget kan ni känna er trygga med att bevemyrs.blogg.se finns där ni alltid hittat den. Fylld med läckra smakrika löften bloggar jag vidare in i framtiden:)

/Karin

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är för härlig karin

2012-05-02 @ 15:17:57
Postat av: Sussie

Skönt att höra. Jag blev lite orolig ett tag. Ser fram mot alla 'framtida läckerheter':)

2012-05-02 @ 15:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin

Matbloggstoppen