Att hitta inspirationen

När det handlar om bakande och matlagning kan man behöva lite hjälp på traven ibland. Inspirationen kommer ofta från olika håll. Doften i en trappuppgång, uppslaget i en kokbok, råvaran som ser sådär extra god ut, tv-kockens lovord, kollegans lyriska tal över helgens matbravader eller kanske från en eller annan matblogg.;)

 

Att prenumerera på en mat- eller baktidning kan vara väl så inspirerande. En riktig högtidsstund när tidningen kommer nerdimpandes i brevlådan. En stor kopp te, fötterna i soffan och tidningen i knät. Glansiga sidor som serverar det ena läckrare än det andra. Jag fick en förfrågan från Tidningskungen om jag ville skriva några rader om dem, det ville jag. Bra matvaror, företag eller tjänster gör jag gärna reklam för.

 

Jag har tittat in på Tidningskungens sidor många gånger, surfat runt för att spana in bra erbjudande och tjänster och inte minst för att ge bort en present som räcker ett helt år.

 

 

                                                                  Allt om Mat omslagFoto: http://www.tidningskungen.se/mat-och-vin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin

Matbloggstoppen