Smakbox

Foto: Karin / bevemyrs blogg
 
Idag ska jag göra lite obetald reklam för en ny kul mattjänst.;) 
 
När jag var barn åkte vi varje år till Skänninge marknad, en enorm tillställning med bortåt fem kilometer torgstånd, gatuförsäljning och över 100 000 besökare. Som barn var det förstås enormt och en spännande upplevelse. Jag köpte sällan någonting förutom en lyckopåse. Ni vet en sådan där påse som kostade några tior och som var fylld med ett hemligt innehåll. Jag längtade verkligen efter den där överraskningen och jag kan inte minnas att jag någonsin blev besviken. 
 
För några veckor sedan blev jag kontaktad av ett företag "Smakbox" som lanserar en ny idé där man som privatperson kan prenumerera på ett hemligt innhåll av matvaror. Nya, frächa produkter, mycket ekologiskt och som man kanske annars inte hade fått nys om eller lagt ögonen på i affären. Just det där momentet med det oförutsägbara och det spännande i att presenteras för ett antal annars otippade produkter i hemmet. Inspiration som lockar till nya smakupplevelser och kreativa maträtter. Jag gillar verkligen idén och kanske har det med lyckopåsen på Skänninge marknad att göra.;) 
 
Boxarna levereras varannan månad och innehåller 15 produkter som är värda mellan 350-450kr, som prenumerant betalar du 189 kronor, frakt ingår i priset och ingen bindningstid krävs. Blir du precis som jag sugen på att testa så klicka här och ange BEVEMYRS som rabattkod så får du 15% rabatt på första boxen (gäller to.m. sista juni).
 
 
 
En ny variant på eko-festis bliv först ut att testas och föll i god jord hos provsmakarna.;)

Kommentarer
Postat av: Fröken Dill

Överraskningslåda - det låter spännande!

2016-03-15 @ 10:48:51
URL: http://www.frkdill.blogspot.com
Postat av: Karin / bevemyrs blogg

Javisst är det spännande:)

2016-03-18 @ 20:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin

Matbloggstoppen